×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
gariban sevindirmek sevapmış:D
#1
ben kımmızı olmak istiomBig Grin


MaNeSiA

bayaaa yakıştıBig Grin

şimdiden hyr dediğinisi duyar gibiyimBig Grin
ama genede bi düşünün:yikildim:[url=http://www.duygusuz.com/forum/member.php?u=8339][/url]
Ara
Cevapla
#2
mavişim,mavilendimmmmmmmm Big Grin
Ara
Cevapla
#3
bende mavileşmek istiorumSad nEzamana olurumSmileSmileSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#4
maviboncuq Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bende mavileşmek istiorumSad nEzamana olurumSmileSmileSmileSmileSmile

Papa,Müslüman olunca :yikildim:
Ara
Cevapla
#5
nezamn olur ben beş posta gelene kadr olurmu ?? acepSmileSmileSmileSmile yoksa dört post yetermi
Ara
Cevapla
#6
ne bilim Papa'nın içindeki Hristiyanlık sevgisine bağlı xD peeueheuhe Big Grin
Ara
Cevapla
#7
biri bana hyr desinBig Grin
Ara
Cevapla
#8
hayırrrrrrr Tongue
Ara
Cevapla
#9
Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin ya bitmez tüüknmez sevgisi varsa
Ara
Cevapla
#10
cnmcım sen değilBig Grin

morci desinBig Grin
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi