×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
toplamıorumm!
#1
insan neden dolabını toplamalı yha sinirrrr oluyorumm dolabını topla diyince annem ben öle sefiroum
hem toplıyınca inanın hiçç bişeyimi bulamıorumm
bide ewe misafir gelince (özellikle kalmaya) yha sanane dolabımızdan ne açıp karıştırıyosun bi bahane buluyor ve açıyor dolabıı bakıorr allahım sana ne yha uyuzzz oluyorum böle yapanlara :mad::mad::kizgin::kizgin:AngryAngry
Ara
Cevapla
#2
Düzen herzaman iyidir Smile
Ara
Cevapla
#3
ben de uyuz oluom Sad
Ara
Cevapla
#4
Ben doLabimi açtirmiom.. Big Grin
Ara
Cevapla
#5
bende istemiorum açmalarını ama işte meraklılarr
Ara
Cevapla
#6
Siz evlenin evinizi b.k götürür be Big Grin
pis kızlar evde kalceniz Big Grin
Ara
Cevapla
#7
Annem saoLsun o kızıo kızıo ama topLuo Big Grin
Ara
Cevapla
#8
çikitamuz dedikLerini bizmkiLer hergün bikaç kez söyLüyoLar Big Grin
Ara
Cevapla
#9
~uqqaLa~ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:çikitamuz dedikLerini bizmkiLer hergün bikaç kez söyLüyoLar Big Grin
Onlarda başımıza kalcan diye korkuyolar ondan Big Grin
Ara
Cevapla
#10
Onlarda başımıza kalcan diye korkuyolar ondan Big Grin
bencedeBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
benim annemde çok kısıorrr
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi