08-03-2008, Saat: 09:28 PM
şanışerin bela'yla sölemsine sinirr oluyorum uyuzzz oluyorum yha bela nın sesi kötü bi kere şanışerden zayıff kalıyo yha çok sinirr bozucuuu:pisik:
|
bela
|
|
08-03-2008, Saat: 09:28 PM
şanışerin bela'yla sölemsine sinirr oluyorum uyuzzz oluyorum yha bela nın sesi kötü bi kere şanışerden zayıff kalıyo yha çok sinirr bozucuuu:pisik:
08-03-2008, Saat: 09:40 PM
her zaman olmasa da bazen o da güzel söylüyoorrr
08-03-2008, Saat: 09:42 PM
onlar kim...
08-03-2008, Saat: 09:43 PM
Antalya'dan 2 Raper
08-03-2008, Saat: 09:43 PM
Neden BEla nın sesı sanıserın sesıyLe butunluk saglıyo..
Sanıserın sesı cok tız ve bela onu tamam lıyo.. belayı bıraktıgında soyulmus elma gıbı ortada kalır serınsah ![]() ![]() ![]()
08-03-2008, Saat: 09:46 PM
aman boşverin ya kim kimle söylerse söylesin..
08-03-2008, Saat: 09:47 PM
daha neler saçma
'her zaman olmasa da bazen o da güzel söylüyoorrr' bence bi qeyik muhabbetini qüzel sölemiş
08-03-2008, Saat: 09:47 PM
Culsuz ıste
![]() ![]() taktıgı seye bak ![]() ![]()
08-03-2008, Saat: 09:48 PM
rap:S
sacmaa..
08-03-2008, Saat: 09:49 PM
hiçte bile
![]() ![]() ben bunu çok dert ettim walla sinir oldum ![]()
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|