×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bela
#1
şanışerin bela'yla sölemsine sinirr oluyorum uyuzzz oluyorum yha bela nın sesi kötü bi kere şanışerden zayıff kalıyo yha çok sinirr bozucuuu:pisik:
Ara
Cevapla
#2
her zaman olmasa da bazen o da güzel söylüyoorrr
Ara
Cevapla
#3
onlar kim...
Ara
Cevapla
#4
Antalya'dan 2 Raper Big Grin
Ara
Cevapla
#5
Neden BEla nın sesı sanıserın sesıyLe butunluk saglıyo..

Sanıserın sesı cok tız ve bela onu tamam lıyo.. belayı bıraktıgında soyulmus elma gıbı ortada kalır serınsah Big GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#6
aman boşverin ya kim kimle söylerse söylesin..
Ara
Cevapla
#7
daha neler saçma

'her zaman olmasa da bazen o da güzel söylüyoorrr' bence bi qeyik muhabbetini qüzel sölemiş
Ara
Cevapla
#8
Culsuz ıste Big GrinBig GrinBig Grin taktıgı seye bak Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#9
rap:S


sacmaa..Big Grin
Ara
Cevapla
#10
hiçte bileBig GrinBig Grin

ben bunu çok dert ettim walla sinir oldum Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi