08-05-2008, Saat: 11:41 PM
formda millet pen yazıo bi acıklaın bu ne demek ben kıl oldum hea..:yikildim:
|
kıl oldum abi.. xD
|
|
08-05-2008, Saat: 11:41 PM
formda millet pen yazıo bi acıklaın bu ne demek ben kıl oldum hea..:yikildim:
08-05-2008, Saat: 11:42 PM
bana mı diosn?...yha yazıcam işte pen pen ben demeq ayrıca o öğren bişiler artık:S:yikildim:
08-05-2008, Saat: 11:44 PM
bilgilendirmen için saol..:yikildim:
08-05-2008, Saat: 11:45 PM
hea bide ole ortalıa attım..
![]()
08-05-2008, Saat: 11:47 PM
öenmli değil...
08-05-2008, Saat: 11:47 PM
bro diyosun ya brother'n kısası,
bu 'pen' de pencil'n kestirmesi heralde moruk
08-05-2008, Saat: 11:49 PM
pen başlı başına kalem zaten pencil kurşun oluyo sanırım kurşunsuz alalım biz
08-05-2008, Saat: 11:49 PM
alaka kurmuşsun ama nayn...pen tikkyce de sanırım ben demek..ne yazıkki kullanıyorum..
08-05-2008, Saat: 11:49 PM
hay snn ing mert olum pen zaten ayrı bişi yani kok dolma kalemmi neydi..D:
D
08-05-2008, Saat: 11:53 PM
:Shakkaten forumun ingilizcesi süper...taptım...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| ya bak giderayak uyuz oldum | bilgeis | 4 | 1,361 |
04-06-2022, Saat: 09:54 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Uyuza Uyuz Oldum..:=) | €BeRimSin | 7 | 1,494 |
04-04-2022, Saat: 09:11 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Uyuz oLmadım ,, qıCık oLdum | # Pè®iM§ii # | 19 | 3,209 |
03-08-2010, Saat: 11:19 PM Son Yorum: # Pè®iM§ii # |
|
| Uyuz Oldum | # Pè®iM§ii # | 12 | 2,070 |
12-05-2009, Saat: 10:19 PM Son Yorum: # Pè®iM§ii # |
|
| kıl oldum | casus021 | 8 | 1,308 |
09-26-2008, Saat: 08:28 PM Son Yorum: Patikli_Penguen |
|