08-13-2008, Saat: 08:55 PM
|
Muroo XD
|
|
08-14-2008, Saat: 01:13 AM
mutlu yıllar muratcım
....iyki doğdun iyki bizimlesin
08-14-2008, Saat: 01:20 AM
ii ki doqdun MURAT!:p
mutLu yıLLar!!!!!
08-14-2008, Saat: 04:32 AM
Aa iyi ki doğmussun iLLethh nice yıLLaraa
08-14-2008, Saat: 04:33 AM
doğum günün kutlu olsn
08-14-2008, Saat: 04:34 AM
Ailenle ve sevdiklerinle nice mutlu senelere . . . Doğum günün kutlu olsun .
![]() ![]()
08-14-2008, Saat: 08:34 AM
hepinise tskler arkadaslar..
08-14-2008, Saat: 08:38 AM
muratttt;
bebişim,canımmmm,kuşummm,cicim:S,balımmmm,murommm,özden teyzemin oğlu etc...doğum günün kutlu olsun canımmmm....
08-14-2008, Saat: 08:42 AM
coooqq saol canüm..
08-14-2008, Saat: 08:56 AM
éé prti nerde
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
yhni muradın doum qünü 



....iyki doğdun iyki bizimlesin
