×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
béndé
#1
ßéndé Nickimi Deiştirmek İstiyomSad
ßénim Ne Eksiğim warConfusedmiley13:
ya msn adresimle aynı olmasını istiomdaBig Grin

xxxxxxxxxxxx olmasını istiomSad nolurrr



[SIZE=3]Firari Fırtına : [/SIZE]Msn adres nick kullanmak yasakdır , msn adresini buraya yazmakda .
Ara
Cevapla
#2
güzel olurr..
Ara
Cevapla
#3
Msn adres içerikli nicklerin kullanımı yasakdır ...

Sevg ...
Ara
Cevapla
#4
ozmnnn
*chatlaq*
olsunnn nolurr
Ara
Cevapla
#5
Elif ,

Tavsiyem var sana ... Kullanıcı adı için kendine yakışır güzel bir isim bul . Daha iyi olur diye düşünüyorum ...

Sevg ...
Ara
Cevapla
#6
Yaa Ama ßén I$rarlıyımm NolouR
Ara
Cevapla
#7
ehu güzel...
Ara
Cevapla
#8
Yakışır kardeşime.
Ara
Cevapla
#9
yaa hadi bi firtina estirr yhh sunu
*chatlaq*
yap
''herkez deiştirio bnm neim eksit''
mazereti olursaTongue
Ara
Cevapla
#10
bence bu daha güzel,değiştirme
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi