×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
chatlaq - GöKaLp
#1
NicKimiN GöKaLp oLmasını istiyoRum Şimdiden ÇoK tŞk edeRim Big Grin
ama ßen yine bi aRa chatlaq yapıCam SmileSmileSmile

Ara
Cevapla
#2
wu iz Gök-Alp itele.gif
Ara
Cevapla
#3
Serdar göKaLpppp :k:

Tongue
Ara
Cevapla
#4
Ne yani şimdi Gökalp yapacağız, senin canın sıkılınca terardan chatlaq yapacağız öyle mi Smile Ne güzel..! Ben de Ferrari istiyorum, mümkünse son model olsun SmileSmileSmileSmileSmile
Ara
Cevapla
#5
bende lig tv istiyorum

maçları seyrederiz :yikildim:
Ara
Cevapla
#6
evet ßi Kaç ay sonra chatlaq yapıcaktım yine Mesut aßi Seninde nickin değişmemişmiydi sonRa yine morcivet oLdu ? ÇoK zoR iŞ galiba :S Pardon Smile

Ara
Cevapla
#7
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bende lig tv istiyorum

maçları seyrederiz :yikildim:

Big GrinBig Grin ßize geL ßeRabeR izLiyeLim Tongue
Ara
Cevapla
#8
O-nay-lı-yo-rum :yikildim:
Ara
Cevapla
#9
:yikildim:

ne zaman maÇ vaR Big Grin

adResi veriyorum :

Zümrütevler mah. ...... Tongue
Ara
Cevapla
#10
hafta sonu var Big Grin
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi