08-18-2008, Saat: 04:40 AM
NicKimiN ♥ GöKaLp ♥ oLmasını istiyoRum Şimdiden ÇoK tŞk edeRim 
ama ßen yine bi aRa chatlaq yapıCam



ama ßen yine bi aRa chatlaq yapıCam



|
chatlaq - GöKaLp
|
|
08-18-2008, Saat: 04:40 AM
NicKimiN ♥ GöKaLp ♥ oLmasını istiyoRum Şimdiden ÇoK tŞk edeRim
![]() ama ßen yine bi aRa chatlaq yapıCam ![]() ![]() ![]()
08-18-2008, Saat: 05:04 AM
wu iz Gök-Alp
08-18-2008, Saat: 05:26 AM
Serdar göKaLpppp :k:
08-18-2008, Saat: 06:31 AM
Ne yani şimdi Gökalp yapacağız, senin canın sıkılınca terardan chatlaq yapacağız öyle mi
Ne güzel..! Ben de Ferrari istiyorum, mümkünse son model olsun ![]() ![]() ![]() ![]()
08-18-2008, Saat: 06:39 AM
bende lig tv istiyorum
maçları seyrederiz :yikildim:
08-18-2008, Saat: 06:46 AM
evet ßi Kaç ay sonra chatlaq yapıcaktım yine Mesut aßi Seninde nickin değişmemişmiydi sonRa yine morcivet oLdu ? ÇoK zoR iŞ galiba :S Pardon
![]()
08-18-2008, Saat: 06:48 AM
ѕqρα кJмя Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bende lig tv istiyorum ![]() ßize geL ßeRabeR izLiyeLim
08-18-2008, Saat: 07:01 AM
O-nay-lı-yo-rum :yikildim:
08-18-2008, Saat: 07:14 AM
:yikildim:
ne zaman maÇ vaR ![]() adResi veriyorum : Zümrütevler mah. ......
08-18-2008, Saat: 07:46 AM
hafta sonu var
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|