Yorumları: 943
Konuları: 44
Kayıt Tarihi: May 2007
08-18-2008, Saat: 11:24 PM
sınav biter çıkarsınn sakin bi kafaylaa.... önüne gelen sorar nasıl geçtiii nasılll geçtiii..... sankiiii kötü geçse elinden bişey gelecekkk.... maşallah iyi alınca tebrik eden yokkk kötü alınca herkess etrafımda....peaaaaaa
Yorumları: 2,696
Konuları: 336
Kayıt Tarihi: May 2008
08-18-2008, Saat: 11:32 PM
ewet yhaaa bende deli oluyorummmm
Yorumları: 562
Konuları: 100
Kayıt Tarihi: Sep 2008
09-26-2008, Saat: 09:40 PM
ben hep kötü geçti derim hepte iyi gelir
Yorumları: 2,696
Konuları: 336
Kayıt Tarihi: May 2008
09-26-2008, Saat: 09:50 PM
bende cok uyuz olurum buna yaaa gectı bıttı kötu gecse ne yapabılcekler sankı