09-03-2008, Saat: 02:43 AM
yha rica etsem kişiseL resimLerimde ki bNm resmimi de siLer misiNiz özür diLerim ama :$
|
..
|
|
09-03-2008, Saat: 02:43 AM
yha rica etsem kişiseL resimLerimde ki bNm resmimi de siLer misiNiz özür diLerim ama :$
09-03-2008, Saat: 06:29 AM
Tmmdır .
09-03-2008, Saat: 06:35 AM
nie kendin silmiosun nie yönetimi boş yere yoruosun
![]() çiki msn avatarımı değiştirsene ben değiştiremiomda ![]()
09-03-2008, Saat: 05:26 PM
![]() ![]() tşk edrim..
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|