09-11-2008, Saat: 11:30 PM
bnm msn acılmıo baska acılmıan varmıı problem bndemi yoksa..
|
msn i acılmayan varmı..
|
|
09-11-2008, Saat: 11:30 PM
bnm msn acılmıo baska acılmıan varmıı problem bndemi yoksa..
09-11-2008, Saat: 11:43 PM
Benim msnnemde açık görünüyo ama karşıda kapalı görünüyo yani tek sende problem yok Murat
![]()
09-11-2008, Saat: 11:58 PM
pfss... benimkide acıLmıo yha sinir 0Ldum:S
09-11-2008, Saat: 11:59 PM
Benim msn açık
09-12-2008, Saat: 12:01 AM
ayh.. acıLdı heLe sükürr..
![]() ![]() ![]() ![]()
09-12-2008, Saat: 12:07 AM
ben de açığım ama karşıdan kapalı görünüyo hala ....
09-12-2008, Saat: 12:07 AM
Benimde açılmıyor ne ilginç
09-12-2008, Saat: 12:36 AM
açıLmıo yha
![]() bende şu bilgisayrda vaR yha mL ßi msn ordan açtım ![]() Kmse yoK gözüküo yani bi 5 Kişi faLan vaR
09-12-2008, Saat: 12:38 AM
OlEYYY açıLdııııı
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
09-12-2008, Saat: 12:38 AM
aynen neden öLe ki yha...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|