×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
msn i acılmayan varmı..
#1
bnm msn acılmıo baska acılmıan varmıı problem bndemi yoksa..Big Grin
Ara
Cevapla
#2
Benim msnnemde açık görünüyo ama karşıda kapalı görünüyo yani tek sende problem yok Murat SmileSmile
Ara
Cevapla
#3
pfss... benimkide acıLmıo yha sinir 0Ldum:S
Ara
Cevapla
#4
Benim msn açık Big Grin
Ara
Cevapla
#5
ayh.. acıLdı heLe sükürr..Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#6
ben de açığım ama karşıdan kapalı görünüyo hala ....
Ara
Cevapla
#7
Benimde açılmıyor ne ilginçBig Grin
Ara
Cevapla
#8
açıLmıo yha Angry

bende şu bilgisayrda vaR yha mL ßi msn ordan açtım Big Grin

Kmse yoK gözüküo yani bi 5 Kişi faLan vaR
Ara
Cevapla
#9
OlEYYY açıLdııııı Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#10
aynen neden öLe ki yha...
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi