Yorumları: 16,150
Konuları: 847
Kayıt Tarihi: Sep 2007
09-13-2008, Saat: 01:54 AM
Avatarın altına değilde nickin altına yazılıyor
Birde sadece isim yazılıyor
Yorumları: 6,265
Konuları: 230
Kayıt Tarihi: Dec 2007
09-13-2008, Saat: 01:56 AM
orası karışmış biraz neyse nickimn altına yazılsın ismim zaten şirin ayrıca
Yorumları: 7,837
Konuları: 905
Kayıt Tarihi: Jan 2008
09-13-2008, Saat: 02:03 AM
İnşAllah istediğin olur canım yazarlar inşAllah bizde gözün aydın deriz.
Yorumları: 12,020
Konuları: 712
Kayıt Tarihi: May 2006
09-16-2008, Saat: 06:29 AM
Şirin mi yazalım ........
Yorumları: 7,837
Konuları: 905
Kayıt Tarihi: Jan 2008
09-16-2008, Saat: 06:38 AM
Söz vermiştim sana maviboncuq kardeşim ve sözümde duruyorum ve diyorumki gözün aydın.