×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sarıı sacc...!
#1
sinir 0Ldum yhaa....

ben neden sarı sacLı 0Lamıorum

sacLarımın ucLarını b0oyadım 0Lmadı tutmadı b0ya

papatya suyuyLa yıkıyyım dedim acıLsın renqi yine aynıı

sinir 0Luorum yhaa....

ALLAH^^IMM NEDEN İSTEMİ0SUN BENİM SARI SACLI OLMA MII...?
Ara
Cevapla
#2
hohahoho

benim sarı özencik Big Grin
Ara
Cevapla
#3
yha biLi0rum sarı sacLı oLsam bana co0k yakısıcakk

neden 0Lamıorum yhaa....!
Ara
Cevapla
#4
ßen oLdum canım :teytey:
daha önce hiç boyatmadıım için tuttuBig Grin
artıq sarışınım:tey:
ben senin yerinede olurum canım:kiyamam:
Cevapla
#5
bende daha önce hıc b0yatmadım kie

ayrıca saclarım acık kahve qibi bisey tutması qerekmesmiydi yha...
Ara
Cevapla
#6
bence tutması gerekir:teytey:
kendin mi boyadın Big Grin
eğer öyleyse bide kuaförde dene belki tutar tutması gerekir:kop:
Cevapla
#7
sulu boyayı denedinmi ?
Ara
Cevapla
#8
d€n!z kısı Adlı Kullanıcıdan Alıntı:bence tutması gerekir:teytey:
kendin mi boyadın Big Grin
eğer öyleyse bide kuaförde dene belki tutar tutması gerekir:kop:


kendim b0yadımBig GrinBig GrinBig Grin

ins.Big Grin
Ara
Cevapla
#9
คภtเร๏ร Adlı Kullanıcıdan Alıntı:sulu boyayı denedinmi ?


haır ben pasteL bo0yayı denemistim

ii fikir onuda denerimTongue:yikildim:
Ara
Cevapla
#10
geL ßide ben boyayayımBig Grin
kısım kendin tabi tutturamazsın git kuaföre boyat:teytey:
parasını ben wercem :kop:
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: