09-23-2008, Saat: 11:43 PM
nicikim altında yazan ismimin silinmesini istiyorum...
|
:)
|
|
09-23-2008, Saat: 11:43 PM
nicikim altında yazan ismimin silinmesini istiyorum...
09-24-2008, Saat: 01:52 AM
bncede silin çirkin yazın..
09-24-2008, Saat: 01:54 AM
![]() ![]() tam sopalıksın he bi istiyosun bi istemiyosun..![]() değiştirmeseler haklılar yani..
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
09-24-2008, Saat: 01:57 AM
bnm bidenecik duygu arkadasım isticek silmiycekler hıı kafasını keserim len adamın..
![]()
09-24-2008, Saat: 02:18 AM
İsim silinmişdir ...
Sevg ...
09-24-2008, Saat: 05:30 AM
gördünmü mevre..
09-24-2008, Saat: 05:33 AM
silindiğini gördümdee hee dediğim konu silmeseler kafalarını kesebilme düşüncennn dii
onuda göremedim
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
09-24-2008, Saat: 05:38 AM
silmeselerdi olacaktı ama sildiler.
09-24-2008, Saat: 05:41 AM
heee murrttttt
öyle öyle canım
Kendime teşekkür ederim, ben ben olduğum için
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|