09-26-2008, Saat: 07:15 AM
° / » A $ ! A ° / » kullanıcı adımın altına yazarmısınız?
|
şey bişi isteyecektimde:$
|
|
09-26-2008, Saat: 07:15 AM
° / » A $ ! A ° / » kullanıcı adımın altına yazarmısınız?
09-26-2008, Saat: 04:57 PM
Ne istiyecektin
09-26-2008, Saat: 05:01 PM
Böyle yazackalarını hiç zannetmiyorum ASYA.
09-28-2008, Saat: 04:57 AM
nie kims benim istediğim bişeyide onaylamıo
![]() hep imkansız şeylermi istiorm
09-28-2008, Saat: 05:43 AM
benimkine de cicim yazsınlar
![]() yada prensin prensesi:$
09-28-2008, Saat: 06:19 AM
defolun len konumdan
09-28-2008, Saat: 07:08 AM
hadi len bir konuyu benden sakınıyorsun
09-28-2008, Saat: 08:05 AM
Belki kurallara uysan hemen yapılır da uymuyorsun. Sende bu Admin sevdası varken zor biraz
![]() http://www.duygusuz.com/forum/showthread...14720.html
09-28-2008, Saat: 08:12 AM
ya gayet kurallara uygun
![]() tmm admin yas o zmn ![]() bu arada absürdlük görecelidir ![]() AdmiN gayet uygun oldu ve sadece türkçe karakterler var
09-28-2008, Saat: 07:41 PM
Yok yok biz anlatamıyoruz galiba. Bir önceki mesajımda verdiğim linkin ilk mesajını okuduğuna eminmisin sen ?
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|