×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uymayanları Uyaralım!
#1
Bu aralar forumda Türkçe'yi düzgün kullanmayan arkadaşlara sıkça rastlıyorum..

Ki bu artık beni çok rahatsız ediyor!

Türkçe'yi ben bile artık düzgün kullanabiliyorsam herkesin bunu başaracağına inanıyorum.. :S

Neden biz de Türkçe'ye önem veren bi forum olmuyoruz? ((Herkes, herşeyi istediği gibi yaz(a)masın kardeşim!Tongue))

Kendince 'doğru' ama aslında yanlış yazan arkadaşları uyaralım istiyorum "Doğrusu öyle değil, böyle arkadaşım" gibisinden..

Eminim o yanlışı bir daha yapmayacaktır:tolga:

Benimle aynı şeyi düşünenlerin var olduğunu düşünüyorumCool

SaygılarWink
Âh be.
Ara
Cevapla
#2
Ben.. !

Katiliyorum sana Pckom ..(:
Ara
Cevapla
#3
Mucks Big Grin
Âh be.
Ara
Cevapla
#4
Saygılar bebem Tongue Cool
Ara
Cevapla
#5
Ama nafile güzelim, öyle degisik bir milletiz ki her gördügümüze özeniyoruz, özenilen degil de özenen hep biz oluyoruz ..
Ara
Cevapla
#6
Aynen :S

Bi zamanlar bende öyle yazıyordum :S

Tabi insan sonradan farkediyor neyin doğru neyin yanlış olduğunu..

Meğer ne çirkin şeymiş:S

Tez zamanda bizimkiler de farkına varır İnşallahWink
Âh be.
Ara
Cevapla
#7
evet haklısın biz Türkçe'mizi korumıcaksak kim koruyacak ?
bende öyle yazıyorum :S ama artık düzeLticem eLimden geLdiğince dikkat edicem inş. Big Grin
Ara
Cevapla
#8
İnşallah ..
Ara
Cevapla
#9
AL0n3, 'T' büyük olacak canım Big Grin

Hadi bakam desteğini bekliyorz Tongue
Âh be.
Ara
Cevapla
#10
tamam canım değiştirdim Big Grin
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi