×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
yineeeee kankacıkım...!
#1
pfs...

annecikime+kankacıkımın annesine uyuz 0Luyorum yha...

onLarın yüzünden qörüsemiorus kankamLa....

onun annesi yoLlmıo istanbL'a

benim annemde adapazarına yoLlamıoo...:/

sinir 0Ldum

co0k sevqLi kankacıkımLa qörüsemediq yine bu bayramm

tam 1 aydır qörüsemioruss...

aqLamaq istiorum...seklindeiimm
Ara
Cevapla
#2
aglama telefon diye bir nimet var kardesim ondan faydalanın internettende faydalanın
Ara
Cevapla
#3
Ortada izmitte buluşun gelin Big Grin
Ben gidiyorum sakaryaya neresinde ?
Ara
Cevapla
#4
AfrâsyâB Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ortada izmitte buluşun gelin Big Grin
Ben gidiyorum sakaryaya neresinde ?
onun yerine senmi görüşeceksin
Ara
Cevapla
#5
Olar mahsat sevenler mutlu olsun Big Grin
Ara
Cevapla
#6
casus021 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:aglama telefon diye bir nimet var kardesim ondan faydalanın internettende faydalanın


öLe oLmuo fatih abii..

karsıLıkLı qörüşmenin yerini tutmuo kie...:/
Ara
Cevapla
#7
AfrâsyâB Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ortada izmitte buluşun gelin Big Grin
Ben gidiyorum sakaryaya neresinde ?



anneLerimizz sorun..:/

o nerde biLmiorum tam oLarq...
Ara
Cevapla
#8
peri sende haklısın insan sevdiklerini dostlarını göremeyince bir tuhaf oluyor
Ara
Cevapla
#9
casus021 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:peri sende haklısın insan sevdiklerini dostlarını göremeyince bir tuhaf oluyor


eeddd.. yha co0k üzüLüorum...:/
Ara
Cevapla
#10
ayhh bnde yasadıım için biliorm gerçi bnm durum brz daha farklıı binadan knkmle görüşemiors Big GrinBig Grin
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi