10-11-2008, Saat: 06:26 AM
Şu son 5-6 gündür bağlantının dakika başı kopmasına uyuz oluyorum aslında bağlantı değil Türk Telekoma uyuz oldum Türk Telekom Çalışmıyorsa ADSL ne yapsın.
|
Türk Telekoma Uyuz Olmaya Başladım
|
|
10-11-2008, Saat: 06:26 AM
Şu son 5-6 gündür bağlantının dakika başı kopmasına uyuz oluyorum aslında bağlantı değil Türk Telekoma uyuz oldum Türk Telekom Çalışmıyorsa ADSL ne yapsın.
10-11-2008, Saat: 06:28 AM
Adı üstünde Türk..
10-11-2008, Saat: 06:51 AM
artık o da TürkLükten çıktı merak etme (:
10-11-2008, Saat: 07:07 AM
..............................
12-15-2008, Saat: 06:35 PM
orda benim babam müdr yardımcısı bi kere hıh
12-21-2008, Saat: 01:52 AM
snn baban yardımcısıysa babana laf eden mi var
alla alla
01-02-2009, Saat: 11:13 PM
benımde babam orda teknısyen
ben bu duruma acıklık getireyim o zaman bağlantıların kesilmesi alıcılardan kaynaklı bır durum bızım evdede zaman zaman gidiyor ve gelmek bilmiyor düşünün bide biz personel cocuğuyuz
01-12-2009, Saat: 10:12 PM
Bizdede gidiyo valla
01-17-2009, Saat: 01:20 PM
evet bazen sinir oluyo insan ...
06-22-2009, Saat: 02:21 PM
Aynen yaaa hele bu sıralar çok siinr olmaya başladım bi kampanya yaptılar şimdi fazla fazla çıkartıyolar acısını ...
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| iş yerindekilerine uyuz oluyorum:) | €stapitipiti | 11 | 2,102 |
04-13-2022, Saat: 05:18 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Vatanımız için canını feda eden şehitlerimize duyarsız olan gençliğe UYUZ oluyorum | PaPaTYa_PReNSeS | 6 | 1,404 |
04-12-2022, Saat: 12:08 AM Son Yorum: wildfang |
|
| Adimin Kullanilmasina çok çok Uyuz Oluyorum | senem albayrak | 9 | 1,713 |
04-08-2022, Saat: 02:48 PM Son Yorum: wildfang |
|
| hem gıcık, hem uyuz, hemde deli oluyorum... | gaye sultan | 5 | 1,656 |
04-07-2022, Saat: 01:03 AM Son Yorum: wildfang |
|
| ya bak giderayak uyuz oldum | bilgeis | 4 | 1,361 |
04-06-2022, Saat: 09:54 AM Son Yorum: wildfang |
|