12-13-2008, Saat: 07:59 PM
Yanlış yola girdiğinde
hızlandıkça daha da kaybolursun."
~ Denis Diderot ~
hızlandıkça daha da kaybolursun."~ Denis Diderot ~
|
Bir söz
|
|
12-13-2008, Saat: 07:59 PM
Yanlış yola girdiğinde
hızlandıkça daha da kaybolursun."~ Denis Diderot ~
12-13-2008, Saat: 09:23 PM
çok doğruu ve gsl bi söz...
12-15-2008, Saat: 01:51 AM
beyenmene sevindim...
12-15-2008, Saat: 01:54 AM
Yaptığınız şeyler için duyduğunuz pişmanlık zamanla geçer
ne var ki yapmadığınız şeyler için duyulan pişmanlığın çaresi yoktur.- Sydney J.Haris -
12-19-2008, Saat: 11:51 AM
Vayy dogru valla.. Paylasiminiz icin tskler
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|