×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Basitlesen Asklar..
#1
Cevremde, orda-burda gördüğm vıcık vıcık ilişkilerden kusacam ya Big Grin

Bi insanın özeli, özelinde kalmalı abi

Tamam seviyosun fln da cok abartılmamalı yahu.. Balım, dalım, sevgi pıtırcıııım vs vs:pisik:

Cok duygusal anların olur ya da cok komik herkesle paylaşırsın oke:tolga:

ya da sırdaşın vardır anlatırsın, dertleşirsin amennâ ama abartılması sıkıyo be :pisik:

Bu durumda aşklar biraz basitleşmiyor mu?
Âh be.
Ara
Cevapla
#2
Sen Nıe BöLesın..?
Ara
Cevapla
#3
Haklısın bazı şeyler çok abartılmamalı bencede belli bir tadında bırakılmalı ki
büyüsü bozulmasın Smile
Bizim büyümüzde hiç bozulmasın inşallah Smile ( Amin )
Ara
Cevapla
#4
EndLess Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sen Nıe BöLesın..?
Nasılım ki:S
Âh be.
Ara
Cevapla
#5
BeRAtS Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Haklısın bazı şeyler çok abartılmamalı bencede belli bir tadında bırakılmalı ki
büyüsü bozulmasın Smile
Oyh bizim büyümüzde hiç bozulmasın inşallah Smile ( Amin )
Amin abm :tolga:
Âh be.
Ara
Cevapla
#6
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Nasılım ki:S
AkLına geLenı soyLeyebıLıyosun..Smile

yanı kıms eGıbı kıvırmıyosun ne Varsa O onu SoyLuyosun.Smile

Herkes En ufak kıpıtıyı ask sanıyo..Smile yada YakısıkLı Bırını gorunce asık oldum sanıyo.Smile
Ara
Cevapla
#7
EndLess Adlı Kullanıcıdan Alıntı:AkLına geLenı soyLeyebıLıyosun..Smile

yanı kıms eGıbı kıvırmıyosun ne Varsa O onu SoyLuyosun.Smile

Herkes En ufak kıpıtıyı ask sanıyo..Smile yada YakısıkLı Bırını gorunce asık oldum sanıyo.Smile

Bizm de biraz farkımz olsun sersm be:tolga:
Âh be.
Ara
Cevapla
#8
Doğru söylüyorsun psko Smile
Ara
Cevapla
#9
PesmisT GirL Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Doğru söylüyorsun psko Smile
Mcks Tongue
Âh be.
Ara
Cevapla
#10
PCKoPaT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bizm de biraz farkımz olsun sersm be:tolga:


Senın Farkın..Var Zaten de..SmileSmile

Bırak Fark yaratıyım Dıye SacmaLayanLardan olmayaLım bız.SmileSmile
Bızım farkımız dogaLlıgımız.Smile
Kımısı var mukemmel gıbı gorunup acız olanlar ama sen sıradan gorunup mukemmel olansın..
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi