01-05-2009, Saat: 12:34 PM

Bu söz bana arkadaşımdan geldi bende paylaşmak istedim hoşuma gitti (:
|
Güzel Bir Söz (:
|
|
01-05-2009, Saat: 12:34 PM
![]() Bu söz bana arkadaşımdan geldi bende paylaşmak istedim hoşuma gitti (:
01-05-2009, Saat: 06:25 PM
hayatımız bir noktaya odaklanıyor çoğu zaman...
ve papatyanın da bir çiçeği olduğunu unutabiliyoruz... ve kimi zaman maviden başka renk yokmuş gibi görebiliyoruz... gittiğimiz yoldan sapmıyor ve herşeyi o yolda arıyoruz.. gerçekten çok doğru ve güzel bir sözdü hüznün çiçeği... emeğine sağlık...
01-06-2009, Saat: 12:01 PM
Teşekkür ederim (:
01-06-2009, Saat: 12:42 PM
pAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM....
01-06-2009, Saat: 02:30 PM
coook anlamlıııı...paylaşim icin teşekkürlerr......нüzüηçiçєği
01-06-2009, Saat: 05:31 PM
Ben teşekkür ederim evet anlamı çok güzel (:
01-07-2009, Saat: 03:40 PM
çok süpermiş çok tşkler hüzüncüm
01-07-2009, Saat: 06:23 PM
Sen sağol canım (:
01-08-2009, Saat: 05:44 PM
Güzelmiş :tolga:
Teşekkürler
01-09-2009, Saat: 10:17 AM
Beğendiğine sevindim
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Güzel Bir Söz.... | isimyoq | 4 | 1,413 |
04-14-2022, Saat: 08:34 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Güzel söz..6 | Liseli_kız | 1 | 831 |
04-12-2022, Saat: 05:18 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Güzel söz..5 | Liseli_kız | 3 | 1,099 |
04-12-2022, Saat: 05:15 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Güzel söz..4 | Liseli_kız | 2 | 987 |
04-12-2022, Saat: 05:14 PM Son Yorum: wildfang |
|
| Güzel söz..3 | Liseli_kız | 1 | 832 |
04-12-2022, Saat: 05:12 PM Son Yorum: wildfang |
|