01-07-2009, Saat: 08:23 PM
Küresel ısınma ile ilgili forumda bi başlık açılsa :tolga: ?
Önemli bi konu bence
Önemli bi konu bence
|
Küresel ısınma........
|
|
01-07-2009, Saat: 08:23 PM
Küresel ısınma ile ilgili forumda bi başlık açılsa :tolga: ?
Önemli bi konu bence
01-07-2009, Saat: 08:40 PM
Niye hepsini ben açıyorum ya
![]() Böyle bi başlık açılsın konu açan çok olur diye düşünüyorum
01-07-2009, Saat: 09:06 PM
Küresel ısınma........
sen bu konuya taktın galiba
01-07-2009, Saat: 11:18 PM
angel_from_hell Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Küresel ısınma........ Takılmayacak bi konu değil ki Yani bana göre :tolga:
01-08-2009, Saat: 02:35 PM
Sen istersen şimdilik yaşam ve insan bölümünde bu tür paylaşımlarını yap.
Şu anda yeni bir başlık açılmasına gerek yok gibi gerekli görülürse ileride böyle bir başlık açılır ve konular o başlık altında toplanır. İlgin için teşekkürler ...
01-08-2009, Saat: 04:21 PM
Hmm.. :/
Açılamaz yani ![]() Bilgi için teşekkürler
01-13-2009, Saat: 11:56 PM
küresel ısınma yoktur küresel ıKınma vardır
01-13-2009, Saat: 11:59 PM
σfflαчи Adlı Kullanıcıdan Alıntı:küresel ısınma yoktur küresel ıKınma vardır Çok komik :|
01-14-2009, Saat: 12:01 AM
evet öyle
![]() ben şahsen böle şeyleri takmıyorum bunu yapan biziz cezasını da biz çekicez
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|