01-08-2009, Saat: 06:10 PM
baktım kutlayan yoq 
bi tek ben seviomuşum kendimi

tek başıma dev bi party yaparım o zaman
:yikildim:

bi tek ben seviomuşum kendimi

tek başıma dev bi party yaparım o zaman
:yikildim:
|
iiiiyiikii doğdum Offline xD
|
|
01-08-2009, Saat: 06:10 PM
baktım kutlayan yoq
![]() bi tek ben seviomuşum kendimi ![]() tek başıma dev bi party yaparım o zaman :yikildim:
01-08-2009, Saat: 06:21 PM
iyiki doğdun kardeşim (=
01-08-2009, Saat: 06:48 PM
Doğum günün kutlu olsun
Nice duygusuzlu yıllara
01-08-2009, Saat: 07:11 PM
iyi doğdun
doğum günün kutlu olsun
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|