01-08-2009, Saat: 07:00 PM
iyiki doğdunn =)
nice mutlu senelereee...!
nice mutlu senelereee...!
|
σfflαчи
|
|
01-08-2009, Saat: 07:00 PM
iyiki doğdunn =)
nice mutlu senelereee...!
01-08-2009, Saat: 07:26 PM
saoll
çift dikiş oldu ama saol
01-08-2009, Saat: 09:57 PM
Doğumgününü en içten dileklerimle kutlarım.
Sevdiklerinle nice güzel, sağlıklı, huzurlu ve hayırlı yıllar geçirmen temennisiyle Iyiki doğdun
01-09-2009, Saat: 12:23 PM
Doğum günün kutlu olsun
01-10-2009, Saat: 07:10 PM
gec oldu biraz sanırım ama neysee (:
dogum günün kutlu olsun nicee senelere ![]() cok kafiyeli oldu
01-10-2009, Saat: 07:12 PM
Iyi ki doğdun guzeL'm x)
Nice yıLLar'a..
01-10-2009, Saat: 11:29 PM
My_LiFe Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Iyi ki doğdun guzeL'm x) saol da guzel'm ? ? ? :yikildim:
03-24-2009, Saat: 09:55 PM
Mesut heraldi seni kız velan zanletti
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|