×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CaNıMm arkadaşım Merwem (djseNinim)Nice mutLu yılLara..!
#1
attachment.php?aid=4116


BIRAZ SANS, BIRAZ SEVGI VE SABIR, BIRER PARCA ZAMAN, BASARI VE MEMNUNIYETI DE EKLERSEK MALZEMELERE, HEPSINI KARISTIRIP SENIN ICIN UZUN VE DILEKLERININ
GERCEKLESTIGI BIR "HAYAT PASTASI" YAPABILIRIZ SANIRIM... NICE YASLARA





GÜLER YÜZÜN HİÇ SOLMASIN
1152187764d24cw5.jpg
İyi Doğdun CaNım sırdaşım..
heartanimationya9fn9sy0.gif

Bidanem benim iyiki doğdun ve ben iyiki tanıdım seni o güzel yüzünü gördüm ve kalbin
öle yansımışki yüzüne hep bizimLe yanımda ol olur mu canımın içi seni çok seviyoruz canım dostum benim her şeyde her zaman yanındayım biliyorum kalbindeki temizliği kimsenin seni kırmasına izin vermicem hep yanında olucam canım dostum sırdaşım benim nice senelere..

11530pq3vz3.jpg

İyi Doğdun CaNım DosTum merwem..

cartoon177fp0vq9.gif gifkiss9yt4ry2.gif cartoon177fp0vq9.gif

SeNi ÇoK SeVDiÄžiMi HiÇ uNuTMa

luftballon100pw3hu9.gif

Balonlar uçurdum gökyüzüne senin güler yüzün kadar renkli ve insanın
içine işleyen sımsıcak renklerde doğum günün kutlu olsun tatlışım..!


SENİ ÇOK SEVEN ARKADAŞIN özqe
(yarın yokum şimdiden kutlayayım dedim)(=
Cevapla
#2
Merwe'm Şımarmak Snn en büyük hakkın (: çünkü qerçekten bütün qüzellikleri hakedicek bi insansın ben kutlicaktım ama özqe hızlı çıktı seni çok sewiyoruz biliyosun dimi (= mucuxx Doqum qünün kutlu oLsun Cnm nice ßol sewqiLiLi seneLerine Big Grin
Ara
Cevapla
#3
Canlarım ya çok duygulandım saolun kızlar
Ara
Cevapla
#4
Rüya Güzeli Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Merwe'm Şımarmak Snn en büyük hakkın (: çünkü qerçekten bütün qüzellikleri hakedicek bi insansın ben kutliaktım ama öqe hızlı çıktı seni çok sewiyoruz biliyosun dimi (= mucuxx Doqum qünün kutlu oLsun Cnm nice ßol sewqiLiLi seneLerine Big Grin
eft şımarabiLirsin caNıMmBig Grin
yarın yokum o yüzden bügün kutluyayım we ilik kutlayan oLmak istedimBig Grin
aLemsin kıs koptum nice ßoL sewgiliLi seneLere:yikildim:
Cevapla
#5
Merweye en qüzeL diLek o Big Grin
Ara
Cevapla
#6
Ya delisiniz kızım siz benim aşkım bana yatıo fazlası zarar
Ara
Cevapla
#7
sanırım muhabbetimiz olmadı hiç ama nice senelere mutlu yıllar Smile
Ara
Cevapla
#8
dogum günün kutlu olsunnnn Smile
Cevapla
#9
Herkeze çok teşekkür ederim
Ara
Cevapla
#10
Kusura Bakma Konu'yu Geç gördüm.

Iyi ki doğduuuuuuun nice yıLLar'a.
Ara
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  MaSaL YüzLü Nice MutLu YıLLaRa... €BeRimSin 40 5,954 04-14-2022, Saat: 12:07 AM
Son Yorum: wildfang
  Nice yıllara TutkuM Xesar 0 1,141 04-10-2014, Saat: 10:27 AM
Son Yorum: Xesar
  Mutlu Yıllar Çilek acemhe 7 1,742 03-14-2014, Saat: 08:19 PM
Son Yorum: Xesar
  Nice Yıllara # Pè®iM§ii # Xesar 2 1,056 03-14-2014, Saat: 01:20 PM
Son Yorum: acemhe
  Mutlu Yillar by-göçmenoglu acemhe 2 1,052 02-11-2014, Saat: 12:12 PM
Son Yorum: history



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi