03-10-2009, Saat: 11:06 AM
sayın yönetim bir zamanlar bu forumda shout box vardı onun akibeti ne oldu acaba ?
|
Yönetimin Dikkatine !
|
|
03-10-2009, Saat: 11:06 AM
sayın yönetim bir zamanlar bu forumda shout box vardı onun akibeti ne oldu acaba ?
03-10-2009, Saat: 11:21 AM
o kim ya
03-10-2009, Saat: 11:23 AM
sen tanımazsın cicim o zamanlar sen daha ufacıktın
03-10-2009, Saat: 11:27 AM
çok komik ozaman o dedğin kiş yandı bitti küL oLdu hıh:pisik::pisik::pisik:
03-10-2009, Saat: 11:28 AM
bende akibetini öğrenmek için açtım bu konuyu bakalım yandımı bittimi külmü oldu
03-10-2009, Saat: 11:29 AM
benim dediğim oLdu:pisik:
03-10-2009, Saat: 11:32 AM
neden senin dediğin olmuş daha sen onun ne olduğunu bilmiorsunki dediğin olsun
03-10-2009, Saat: 12:05 PM
Kaldırıldı zaten kullanılmıyordu
Birde hatırlarsan zaten belli seviyedekiler görüyordu onu eh o kadarda fazla kişi yoktu gören pek kullanılmadığı içinde kaldırıldı.
03-10-2009, Saat: 12:08 PM
evet biliyorum hatta bu seviye yüzünden bayağı bir tartışmalarda olmuştu ama seviye koymadan tekrardan yüklebilir arada sohbet yapıyorduk ii oluyordu yani
03-10-2009, Saat: 03:33 PM
sohbet konusu war ordada sohbet edilebilir =)
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Yönetim Dikkatine... | Yorgun Yürek | 11 | 1,849 |
02-10-2008, Saat: 07:10 PM Son Yorum: chatlaq |
|
| ?iir severlerin dikkatine!! | PaPaTYa_PReNSeS | 16 | 2,565 |
11-20-2006, Saat: 10:11 AM Son Yorum: PaPaTYa_PReNSeS |
|
| y?neticilerin dikkatine | GeCe_G?zL? | 5 | 1,725 |
09-01-2006, Saat: 11:40 AM Son Yorum: GeCe_G?zL? |
|