03-16-2009, Saat: 03:48 PM
Doğmak yaşamak için...
Yaşamak sevmek için...
sevmek seviLmek için...
Peki,
AyrıLık niçin...
Yaşamak sevmek için...
sevmek seviLmek için...
Peki,
AyrıLık niçin...
|
P£K!...
|
|
03-16-2009, Saat: 03:48 PM
Doğmak yaşamak için...
Yaşamak sevmek için... sevmek seviLmek için... Peki, AyrıLık niçin...
03-17-2009, Saat: 12:39 AM
bilen var mı cevabı???
teşekkürler cnmm...
03-17-2009, Saat: 02:09 AM
Teşekkürler canım..
03-17-2009, Saat: 07:19 PM
bşey değiL sizLer saoLun
03-17-2009, Saat: 07:48 PM
Oyy cok güzelmiis..
![]() Ama cevabını bilen yoktur sanırım :tolga:
03-18-2009, Saat: 09:37 PM
evet çok güzL cavap yok evet
03-18-2009, Saat: 09:49 PM
güzel bi söz canım tşkler
03-18-2009, Saat: 10:06 PM
o senin güzLLiğin.....
04-07-2009, Saat: 07:18 PM
özletmek için
04-07-2009, Saat: 08:03 PM
hiç sanmıyorum
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|