Yorumları: 1,132
Konuları: 67
Kayıt Tarihi: Oct 2008
04-26-2009, Saat: 01:35 PM
Sık sık gülen insanlar,
kalplerinde en çok acıyı taşıyanlardır
hatta bazen öyle sesli gülerler ki,
hıçkırıklarının sesi bile duyulmaz
Yorumları: 819
Konuları: 64
Kayıt Tarihi: Nov 2008
04-26-2009, Saat: 09:21 PM
yüreğine sağlık gülay çok güzel bi söz...
Yorumları: 15,120
Konuları: 937
Kayıt Tarihi: Apr 2007
04-27-2009, Saat: 12:36 AM
Doğru söz,bende böyle düşünürüm...
Teşekkürler Gülay.
Yorumları: 1,132
Konuları: 67
Kayıt Tarihi: Oct 2008
04-27-2009, Saat: 11:11 AM
Teşekkürler arkadaşlar...
Sen gülerken yanındakilerde güler ama ağlarken yalnız ağlarsın
onun için öyle bir ağaca yaslan ki asla yıkılmasın öyle bir dost edin
seni asla bırakmasın.
Yorumları: 819
Konuları: 64
Kayıt Tarihi: Nov 2008
04-29-2009, Saat: 08:08 AM
Teşekkürler arkadaşlar...
"Sen gülerken yanındakilerde güler ama ağlarken yalnız ağlarsın
onun için öyle bir ağaca yaslan ki asla yıkılmasın öyle bir dost edin
seni asla bırakmasın.
__________________"buda çok güzeldi tşk...
ACI HÜZÜN GÖZYAŞI