×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anneler günüymüş........
#1
Sağda solda televizyonda radyoda anneler günü anneler günü bunu ticari amaç için kullananlara uyuz oluyorum hem annesi olan var olmayaan var kardeşim ayıp yaa Sad :kizgin::kizgin:
Ara
Cevapla
#2
Çok haklısın katılıyorum :S:/
Ara
Cevapla
#3
Evt KatiLiyorumm .. AnneLer Gününü ßiLe TicaRi amaç oLarak kuLLaniyorLar.. rekLam yapiyorLarr .. peS dogrusu.. :S:S
Ara
Cevapla
#4
Hayat Ticaret Ztn.
Herşey Bi Satış - Alış icinde Gelişiyo Big Grin O yüzden cok görmemek Lazm.
Bizde Esnafız Big GrinBig GrinBig Grin
Ara
Cevapla
#5
Katiliyorum Aynen.. Benim Annem Anneler Gününde Hediye Aldigimda Kizar. Beni Sadece Bugün Degil Hergün Hatirla Der.. Agzimdan Girer Burnumdan Cikar Yani.. Smile
Ara
Cevapla
#6
af buyur Big Grin
Ara
Cevapla
#7
Bu konuda çok haklısın , Anneler günü bi tarafa en azından her ay mutlaka bikaçtane gün oluyor Babalar günü anneler günü sevgililer günü yılbaşı doğum günleri vsss...Gerçekten bunlar banada para tuzağı gibi geliyor,ama artık herkes bu duruma alıştığı için kimse yadırgamıyor ve paşa paşa gidip hediyeler alınıyor SmileSmile
Cevapla
#8
Yılda bir defa olunca onunda yeri ayrı oluyor tabi. Ama kadınlar günüyle anneler günü birleştirilse fena olmaz. Her kadın bir anne adayıdır kanımca. Tongue
Ara
Cevapla
#9
Big Grin adem forumca senden hediye bekliyoruz Big Grin
Ara
Cevapla
#10
Oluuuur. Alırım.

Ne alacağımı buldum bile. Big Grin
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi