06-30-2009, Saat: 04:25 PM
muhtesem bi araç
|
arabanın durusu yeter bea:D
|
|
06-30-2009, Saat: 04:25 PM
muhtesem bi araç![]()
06-30-2009, Saat: 04:42 PM
bunlar ucuz olsa gerek he
![]() ![]() bi kaçtane alsammı ne yapsam ![]() paylaşımın için tşk.
06-30-2009, Saat: 05:24 PM
ewet sudan ucuz
57.000 tl den 75.500 tl ye kadr fiyatları var
06-30-2009, Saat: 07:38 PM
parası oLan aLır
![]() bize sadece böLe bakmak ve hayaL kurmak kaLır
07-01-2009, Saat: 12:35 PM
aynen öylee
ama olsun hayali bize güzel
07-01-2009, Saat: 12:55 PM
benim bunlarda gözüm yok...
kullanabileceğim sabit 2 araba var başka olmaz ... ya peugeot 106 GTI kırmızı veya siyah ... yada 94 model Beyaz Şahin ... bunlar gözümde onlardan daha fazla değerliler .... =)
07-01-2009, Saat: 02:46 PM
peugeot 106 güsel bsde de var
07-22-2009, Saat: 05:50 PM
hayır yanlıs görmüyosunuz araba bmw ztn
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| arabanın markasını bilin | CARMENDER | 6 | 1,285 |
05-29-2007, Saat: 10:16 PM Son Yorum: ORÇUN |
|