×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
güLümsüyorum x)
#1
Uzak iklimlerin sevdalısı olduğum genç yüzlü zamanlarımda
fark ettim aslında uzaklığın sadece yürekler arasında olduğunu.
Belki’leri sevemedim,
bu yüzdendir bir şey ya vardır ya da yoktur diyerek cevap bekleyişlerim. Gerçek olan hiçbir özlemime isim koyamadım
ama hep uzakta kaldı özlemlerim ve özlediklerim.
Yüreğimi ateşe verdim ama yakmadım içindekileri.
Gülmenin çocuklara nasıl da yakıştığını gördüğümden
ve çocukları meleklerin güldürdüğünü öğrendiğimden beri gülümsüyorum,
her şeye rağmen ve inat . . .
Suskunluğu tehlikeli bir silah,
yalanları keskin bir bıçak
ve ihaneti en egoist duygu olarak resimledim.
Okşadım vedalarımı,
arkalarından el sallayamadan gönderdim...


Ara
Cevapla
#2
tşkLer..Hep gülümse eksik bırakma sakınWink
Ara
Cevapla
#3
[COLOR="Red"]Okşadım vedalarımı,
arkalarından el sallayamadan gönderdim...[/COLOR]


paylaşım için tşklr
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi