07-24-2009, Saat: 10:44 PM
|
Bmw X6
|
|
07-24-2009, Saat: 10:44 PM
çok fena yaw
07-24-2009, Saat: 11:07 PM
Bu arabada modifiyeye ne hacet
.. Leyla al bitanede duygusuz buluşmasında gezdirirsin bizi .. Yokuşları çıkarken taksi çağırmak zorundada kalmayız hem ..
10-11-2009, Saat: 01:10 PM
10-11-2009, Saat: 01:32 PM
ah eleanor ah kimin sevdası değil ki x) ne demiş kadir baba, biremi birli bir de shelby olsa, vay beee...:yikildim:
10-11-2009, Saat: 01:33 PM
ahh ahhh
10-11-2009, Saat: 01:47 PM
ama çok yakıyomuş...:yikildim:
10-11-2009, Saat: 01:51 PM
Lpg takdırırz noLcakk
istasyona Jip Le geLip Lpg pompasına yakLaşan çok , bende mustanga takdırırım xD
10-11-2009, Saat: 02:06 PM
lpg değil de istasyonunu taktırırız temiz olur..
ver gazı yürüsün,,, kim tutar seni beee..yürüü beee...:yikildim:
10-23-2009, Saat: 12:59 AM
Güneş enerjisi taktırın daha iyi .. Hem çevreci
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

.. Leyla al bitanede duygusuz buluşmasında gezdirirsin bizi
.. Yokuşları çıkarken taksi çağırmak zorundada kalmayız hem