07-20-2010, Saat: 11:03 AM







Özgürüm doğdu bugün, iyi ki doğdu

Canım benim ailenle ve sevdiklerinle mutlu bir yıl dilerim..
Yeni yaşın daha büyük mutluluklar getirir inşallah, sevgiyle kal..






|
İyi Ki Doğdun Özgürüm :)
|
|
07-20-2010, Saat: 11:03 AM
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Özgürüm doğdu bugün, iyi ki doğdu ![]() Canım benim ailenle ve sevdiklerinle mutlu bir yıl dilerim.. Yeni yaşın daha büyük mutluluklar getirir inşallah, sevgiyle kal.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
07-20-2010, Saat: 11:08 AM
Özgür kim
07-20-2010, Saat: 11:14 AM
07-20-2010, Saat: 11:15 AM
[ATTACH=CONFIG]2357[/ATTACH]
Kalbin hangi güzel şey için çarpıyorsa Her doğan güneş sana onu getirsin Doğum günün kutlu olsun
07-20-2010, Saat: 11:19 AM
hee ismini bilmiyordum
iyiki doğdun nofearheart nice seneler
07-20-2010, Saat: 01:46 PM
Iyiki doğdun. Nice yıllara . .
: )
07-20-2010, Saat: 11:28 PM
Basta Fundama olmak üzere herkese tesekkür ederim arkadaslar..
07-20-2010, Saat: 11:36 PM
sıla Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Özgür kim ben değilim.))
07-20-2010, Saat: 11:37 PM
doğum gününü kutlu olsun..
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| İyiki doğdun ONAÇ | Xesar | 8 | 1,729 |
02-03-2014, Saat: 07:08 PM Son Yorum: onaç |
|
| İyi ki Doğdun HİSTORY :) (25.03) | ZencefiL | 10 | 1,842 |
03-28-2012, Saat: 12:00 PM Son Yorum: history |
|
| İyi ki Doğdun MaSaL | CaNaT | 6 | 1,636 |
12-29-2011, Saat: 10:44 PM Son Yorum: eRCi |
|
| İyiki doğdun MAvişben :D | ZencefiL | 15 | 2,454 |
06-11-2011, Saat: 12:11 AM Son Yorum: acemhe |
|
| iyiki doğdun Leader | sıla | 9 | 1,953 |
05-26-2011, Saat: 10:01 AM Son Yorum: sıla |
|