08-10-2010, Saat: 09:33 PM
Bu ne senden ilk kaçışım ne de ilk düşüşün yüreğime
Ne bu serden son geçişim ne de son küsüşüm kaderime
Ne bu serden son geçişim ne de son küsüşüm kaderime
|
Ne bu serden son geçişim ne de son küsüşüm kaderime,
|
|
08-10-2010, Saat: 09:33 PM
Bu ne senden ilk kaçışım ne de ilk düşüşün yüreğime
Ne bu serden son geçişim ne de son küsüşüm kaderime
08-10-2010, Saat: 09:35 PM
Teşekkürler Yorgun Yüreğim hoşgeldin seni görmek çk güzel
[url=http://www.duygusuz.com/uyeler/yorgun-yurek-7123.html][/url]
08-10-2010, Saat: 09:38 PM
Hoşbuldum Canım Teşekkür ederim ((:
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|