08-10-2010, Saat: 09:35 PM
Susmak istiyorum.. Suskunluğumu yazmak..
Avaz avaz bir yanım.. Korkarım duyulacak..

Avaz avaz bir yanım.. Korkarım duyulacak..

|
Avaz avaz bir yanım.. Korkarım duyulacak..
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|