11-03-2010, Saat: 04:10 PM
[SIZE="5"][COLOR="Red"]Sahip olamadığın bir şey varsa, yeterince istemediğindendir.
Olup da kaybettiysen; yeterince sahiplenemediğindendir. [/COLOR][/SIZE]
Olup da kaybettiysen; yeterince sahiplenemediğindendir. [/COLOR][/SIZE]