Yorumları: 6,323
Konuları: 4,304
Kayıt Tarihi: Jan 2010
11-11-2010, Saat: 11:32 PM
Bu dünyada herkes AŞK'ı tatsın.. Aşık olup delice sevsin.. Sevdiğinin değerini ayrılınca değil Severken bilsin...!!
Yorumları: 6,323
Konuları: 4,304
Kayıt Tarihi: Jan 2010
11-11-2010, Saat: 11:47 PM
Erkekler ,kadınların aklıdır; Kadınlar da erkeklerin kalbi; Bu yüzdendir ki ne kadınlar akıllarını dinlerler ne de erkekler
Yorumları: 6,323
Konuları: 4,304
Kayıt Tarihi: Jan 2010
11-29-2010, Saat: 11:29 PM
Ne yormak istedim seni.
Ne de yormak kendimi.
Çok çalıştım
Gitmeye de kalmaya da…
İkisi de aynı acı.
...İkiside rezil..
Daha öncede gitmiştim
Ama böyle kalarak değil..."
Can YÜCEL
Yorumları: 9,198
Konuları: 682
Kayıt Tarihi: Oct 2007
12-11-2010, Saat: 02:28 PM
İkisi de aynı acı.
...İkiside rezil..
Daha öncede yaşamıştım.....