04-06-2011, Saat: 03:51 PM
Evine haciz gelmiş fakirler gibi çok koydu giderken götürdüklerin.
Hiç değilse gülüşümü bıraksaydın 'ana yadigarıydı'
Hiç değilse gülüşümü bıraksaydın 'ana yadigarıydı'
|
Ana Yadigarıydı
|
|
04-06-2011, Saat: 03:51 PM
Evine haciz gelmiş fakirler gibi çok koydu giderken götürdüklerin.
Hiç değilse gülüşümü bıraksaydın 'ana yadigarıydı'
04-06-2011, Saat: 03:53 PM
vayyy güzlemiş..
04-06-2011, Saat: 03:54 PM
eet benimde çok hoşuma gitti
04-06-2011, Saat: 04:44 PM
Onlar Giderken ;
En Çok Masumluğumuzu , Çoçukluğumuzu , Gülüşlerimizi Herseyi Götürdüler.. Yerine Kalan Kocaman Bir Hiç*ti..
04-06-2011, Saat: 05:01 PM
Ahhh ahhhh
04-06-2011, Saat: 05:06 PM
güzeeeeeL
madem gitçek neden gelr bilmem
04-06-2011, Saat: 05:09 PM
Yani gitceksen hiç uğrama kapıya da içeri toz girmesin
04-06-2011, Saat: 06:11 PM
Güzeldi,teşekkürler.
04-07-2011, Saat: 12:09 AM
Beğenmenize sevindim =))
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|