04-06-2011, Saat: 04:17 PM
Sensizliğe yumdum gözlerimi.
Sana kadar sayıyorum.
Aşk’lanmayan,
Sobe!
Sana kadar sayıyorum.
Aşk’lanmayan,
Sobe!
[SIZE=3]Emre GÖKCE / Aşklambaç[/SIZE]
|
Aşklambaç
|
|
04-06-2011, Saat: 04:17 PM
Sensizliğe yumdum gözlerimi.
Sana kadar sayıyorum. Aşk’lanmayan, Sobe! [SIZE=3]Emre GÖKCE / Aşklambaç[/SIZE]
04-06-2011, Saat: 04:29 PM
eheheeh
güzelmiş
04-06-2011, Saat: 04:37 PM
Haydi ßeni soße*leee
04-06-2011, Saat: 04:44 PM
Gel anam Sobe'liim =D
Teşekkürler Sıla beğenmene seviindim Son 5 =D
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|