04-06-2011, Saat: 05:45 PM
En çok da 3 şey yorar insanı;
Affetmek,
İçi yanarken susmak
ve olmayacağını bildiği halde hayal kurmak...!
Affetmek,
İçi yanarken susmak
ve olmayacağını bildiği halde hayal kurmak...!
|
3 Şey Yorar
|
|
04-06-2011, Saat: 05:45 PM
En çok da 3 şey yorar insanı;
Affetmek, İçi yanarken susmak ve olmayacağını bildiği halde hayal kurmak...!
04-06-2011, Saat: 06:32 PM
3'üne de alışığız,yormaz bizi,4.gelsin...teşekkürler.
04-06-2011, Saat: 07:54 PM
Çok çok doğru (Y)
Teşekkürler (:
04-07-2011, Saat: 12:02 AM
Hemen 4. yü buluorum =D
Ben teşekkür ederim =D |
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|