04-07-2011, Saat: 02:30 PM
Ayrılıktan hemen sonra kendini;
Başkasının kollarına bırakana"[SIZE=5]rezil"
[/SIZE]
Alkole bırakana"[SIZE=5]sefil"
[/SIZE]
Zamana bırakana ise"[SIZE=5]asil"denir .[/SIZE]
Başkasının kollarına bırakana"[SIZE=5]rezil"
[/SIZE]
Alkole bırakana"[SIZE=5]sefil"
[/SIZE]
Zamana bırakana ise"[SIZE=5]asil"denir .[/SIZE]
güzelmiş teşekkürler güzel söz kraliçesi seni