04-07-2011, Saat: 03:29 PM

Keşke bazı insanlar için "imalat hatası var, geri topluyoruz" deseler..
|
Keşke
|
|
04-07-2011, Saat: 03:29 PM
![]() Keşke bazı insanlar için "imalat hatası var, geri topluyoruz" deseler..
04-07-2011, Saat: 03:50 PM
evet ama düzeltip geri gönderceklerse toplasınlar
04-07-2011, Saat: 03:53 PM
Hahahaha tamam ikiye ayırtırız düzelebilcekler, yokedilcekler die
04-07-2011, Saat: 03:55 PM
heh öyle daha iyi
04-07-2011, Saat: 04:03 PM
Ben gönderdiklerimin yokedilmesini istiyorum
04-07-2011, Saat: 04:17 PM
Önemli değil artık,bir günde testere çekiçle düzeltiyorlar...
04-07-2011, Saat: 04:23 PM
Çok basit bişe gibim söledin
Korktum :S
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
| Of Keşke | 0 | 342 |
1 dakika önce Son Yorum: |
||