04-10-2011, Saat: 08:35 AM

Hayatta gözyaşlarımı hakedecek bir insan görmεdim.
Ya benim gözyaşlarm gereksiz,
Yada uğruna gözyaşı döktüğüm
insanlar değersiz.
[C.Süreya]
|
Hak edecek biribi göremedim ..
|
|
04-10-2011, Saat: 08:35 AM
![]() Hayatta gözyaşlarımı hakedecek bir insan görmεdim. Ya benim gözyaşlarm gereksiz, Yada uğruna gözyaşı döktüğüm insanlar değersiz. [C.Süreya]
04-11-2011, Saat: 09:00 AM
Wuuuuu süpermiş sevdim bu sözü
04-11-2011, Saat: 09:06 AM
Beğendimm Harika Ötesi..
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|