05-02-2011, Saat: 02:32 PM
Günü geçmiş sevdaLarım var benim.Eskimeyen,yürek acıtan...Tam ortasındayım sevdanın.Sen ise hep uzağındasın kaLbime açtığın büyük yaraLarın...Ne kadar uzaksan,o kadar yakınsındır sevdama.Ama ama sen benim hep uzağımda,aL şimdi sana uzakLardan son veda...HoşçakaL güzeL insan,HoşçakaL.Bu sana son veda.....

elveda demekti...