06-01-2011, Saat: 08:21 PM

Çocuktuk,sen kalbimle oynadın,ben kelimelerle.
Bir vakit sonra,büyüdük..
Ben sayfalarda,sen yataklarda.
Ayrı hayata,dürüldük..
[SIZE=2]İlker Gelik[/SIZE]
|
Çocuktuk..
|
|
06-01-2011, Saat: 08:21 PM
![]() Çocuktuk,sen kalbimle oynadın,ben kelimelerle. Bir vakit sonra,büyüdük.. Ben sayfalarda,sen yataklarda. Ayrı hayata,dürüldük.. [SIZE=2]İlker Gelik[/SIZE]
06-02-2011, Saat: 09:22 AM
Offf offf çok pis laf sölemiş ama ya;
Ben sayfalarda,sen yataklarda....
06-02-2011, Saat: 09:25 AM
evet ağır laf işte .. anlayana
06-02-2011, Saat: 09:27 AM
Anlamaz ki kimse, işine gelmez çünkü
06-02-2011, Saat: 09:28 AM
heralde ..
06-02-2011, Saat: 09:38 AM
06-02-2011, Saat: 09:57 AM
Çok manidar bence...
06-02-2011, Saat: 09:58 AM
teşekkrLerrr
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|