06-03-2011, Saat: 12:19 PM
Diyorum ki gözlerinde sαbαhlαsαm ,
Acαbα cennete 'αyαk bαstı.' pαrαsı αlırlar mı .. ?
Acαbα cennete 'αyαk bαstı.' pαrαsı αlırlar mı .. ?
|
Ayakbastı Parası
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|