06-03-2011, Saat: 12:20 PM
-Daha o gün anlamalıydım bu ilişkinin takvim tutmazlığını
O gün anlamalıydım,
Benim sana erken,
Benim sana erken,
Senin bana geç kaldığını ..
|
Zıttız Birbirmize
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|