06-15-2011, Saat: 10:00 AM

"Her şey geçmişte kalıyor, ama hiçbir şey geçmiyor!"
|
Her şey*
|
|
06-15-2011, Saat: 10:00 AM
![]() "Her şey geçmişte kalıyor, ama hiçbir şey geçmiyor!"
06-15-2011, Saat: 10:30 AM
Acısı dün gibi taze...
06-15-2011, Saat: 10:31 AM
öle olur işte cnm
06-15-2011, Saat: 10:42 AM
Ben o acıyı gömmeyide bilirim! Yeter ki istiyim
06-15-2011, Saat: 10:46 AM
öle dıosan öledr canm .. ne güzel işte
06-15-2011, Saat: 10:51 AM
Zor olan istemek işte
06-15-2011, Saat: 10:54 AM
e tabikiii ..
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|