×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Herkese benden kalp :)
#1
Arma?an?m olsun t?m duygusuzlara Smile Duygusuz kamlay?n diye...
Cevapla
#2
Teşekürler Adiminimiz...Smile
Çokta hoş durdu...
Artık benimde bir kalbim var...SmileSmileSmile
Herkes Güle güle güzel günlerde ve yoğun duygularla kulanması nasip olsun...Smile
Ara
Cevapla
#3
adminim kalp cok güzel olmus,cok begendim...
tesekkürler..
Ara
Cevapla
#4
kalp güzelde bu etrafındaki dikenli telmi
Ara
Cevapla
#5
gerçekten çok saol çok güzelleri hakkaten etrafındakiler telmi telse ndn öle bişey yaptın(yanlış anlama çok beğendim tolga abi ama merak)
Ara
Cevapla
#6
Bu Kalp Güzel Değil Daha Değişik Bişi İstiyoz Big Grin
Ara
Cevapla
#7
bana ndn yok toLqa abijim Sad Smile
Ara
Cevapla
#8
Sen Kazana DüştünBig Grin
Ara
Cevapla
#9
hepde kazana düşüyom zaten Big Grin
Ara
Cevapla
#10
Başka Bi Yere Düştüğün Yok Big Grin
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi