×
Duygusuz App
Duygusuz
Mobil Uygulama
YÜKLE
:: Duygusuz.com - Dostluk ve Arkadaşlık Sitesi topluluğuna hoş geldin ziyaretçi! Aramıza katılmak istersen kayıt olabilirsin, oldukça kolay ve zahmetsizdir.

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İyi Olamıyorum !
#1
İyi falan değilim.
Son günlerde huysuzum, gerginim, bencilim, en ufak bir şeye ağlıyorum, gereksiz insanları hayatımda baş köşeye oturtuyorum, yazmak istiyorum yazamıyorum, hiçbir şey istemiyorum, herkesle kavga ediyorum, mutlu olmadığım halde mutlu gibi görünmeye çalışıyorum.
Bana iyi misin diye sormayın.
İyi olamıyorum !!!!!
Ara
Cevapla
#2
Her zaman iyi olmamız gerekmiyor.Bazen zor zamanlarda geçirmemiz gerekiyor.İyi olmayabilirsin ama vazgeçme...İyi olmayabilirsin ama güçlü ol...İyi olmayabilirsin ama özünde hep kendin ol...İyi olmayabilirsin ama mücadelene hep devam et...
Hep iyi olman, iyiyim demen gerekmiyor.
Yaşadıklarından bir şeyler öğren ki kötü olduğun zamanların bir anlamı olsun.
Ara
Cevapla
#3
İnan bana kabullendim ben. Artık düzelemem, biliyorum. Bir daha asla eskisi gibi hissedemeyecek olduğumun farkındayım. Sadece bazı geceler farkında bile olmadığım bir kısmım her şeyin düzeleceğine inanıyor. O çocuksu kısmım son bir umuda tutunmuş ve ben engel olamıyorum.
Ara
Cevapla




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi