08-04-2007, Saat: 10:44 PM
Evet Renk cok güzel MorciveT'inde dedigi gibi :Rengin ne önemi var, içimizdeki sesler güzel olsun yetmez mi ? aynen ..(:
|
sıkıldım...
|
|
08-04-2007, Saat: 10:44 PM
Evet Renk cok güzel MorciveT'inde dedigi gibi :Rengin ne önemi var, içimizdeki sesler güzel olsun yetmez mi ? aynen ..(:
08-04-2007, Saat: 10:46 PM
güzeL güzeL
08-04-2007, Saat: 10:46 PM
YABANCI Adlı Kullanıcıdan Alıntı:renk 10 numara ya bencede cok gusel mesut kardesıme katılıyorum Eyvallah kardeşimde tek sorun senin avatar bölümünün transparan kalması Onu bi halledelim
08-04-2007, Saat: 10:48 PM
eski adı :KD olan smileyi istiorm
![]() ![]() yani şuu
|
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|